söndag 25 oktober 2009

Love actually.


Ser fram emot sängen..
Men först - glögg och Love actually. För övrigt en av världens bästa filmer!
Får se om jag orkar stanna uppe och gråta tills slutet. :)


Martin kom en sväng innan, och likaså pappa. Malin stannade kvar hemma och packade upp allt de hade inhandlat på IKEA. :)
pappa fick i princip trycka i sej fruktsalladen! Han fick äta för tre. Resten skickade jag med honom hem till Malin.

Jag fick mina träramar. Väggdekalerna var slut. :( Men det var nog ett tecken. För jag vet en sida på nätet där det finns mycket häftigare väggdekor, till ungefär samma pris. Ska nog kika lite där först. Annars får det bli IKEA när Marie och jag pyser dit i november.
Jag har målat ramarna, hälften av dom i vitt och hälften i svart. Blir snyggt!

Back to filmen.
Natti!

Min lillebror, söta SÖTA lillebror.. Som blev överlycklig över slanten han fick för alla pantburkar. 108:- Att så lite kan göra så mycket! Jag älskar dej till månen och tillbaks!

1 kommentar:

Elle belle bi sa...

Måste säga att du verkligen är snygg som blondin =) fast det är du ju annars med..