onsdag 26 augusti 2009

Storvinst! :)

Jag måste bara berätta om dagens roligaste!
När jag kom till jobbet idag fick vi varsin lott för att vi är duktiga.. ;)
Och jag skrapade min - ingen vinst.
Och så Viktor, som sitter jämte mej skrapade sin..
Sen kommer han bort till mej med sin lott, cool-lugn och viskar :
"Jag tror bestämt att jag nyss skrapade fram en resa till New York.."
Han är en väldigt skämtsam person, så jag trodde såklart inte på honom. Han skojar om allt - ALLTID!
Så jag skakade bara lite på huvudet och skrattade.
Sen trycker han upp lotten i ansiktet på mej, och pekar : "Jag har vunnit!"
Han var nog lite chockad, stackarn.. :) Jag fick både en och två gånger säkerställa för honom innan han gjorde sitt glädjeskutt att det ÄR en högvinst.

Herregud. Männskan har vunnit en fucking resa till New York - och det är dagens sanning.
Ingen kunde vara mer värd det än Viktor, faktiskt! :)

Inga kommentarer: