onsdag 26 augusti 2009

Soffproblem..

Då var jag på plats på jobbet.
Sitter och funderar och funderar på vad det blir för soffa. Kan inte släppa det riktigt, det känns som att jag måste ta tag i det på riktigt, typ nu.
För så fort väggarna är klara (vilket vi beräknar blir denna helgen) så kommer jag ju inte kunna vänta en sekund med att åka till IKEA och göra om resten.
Och då är en soffa lägligt att stuva in, så länge. Den kommer dock inte köpas från IKEA..

Kommer bli tvungen att göra ett besök på tippen med, med allt annat skit.. Det krävs ett släp för det skulle jag tro.
Äh, det löser sej alltid.. Mamma är ju hjälpsam hittils så.. :)

Jobba nu.
Puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad är det du ska slänga för ngt egentligen? :)

Jo, men du vet man har haft fullt upp med så mkt så allt har liksom inte hunnits med än. :) Utöver skolan och Neo så tar jag lite i taget och det jag tycker är roligt för stunden.