onsdag 26 augusti 2009

Snart dags för sängen.

Nu har jag petat i mej lite kvällsmat, och ska snart in i en dusch så att jag med gott samvete kan titta lite på Janice innan det är dags för sängen. Kanske till och med hinner läsa ett par sidor. :)

Det här med att dammsuga och leta soffa, det är ingenting som jag finner intressant för stunden. Får ta det imorgon. Jag vet, man ska inte skjuta på sånt, men jag vill helst bara lägga mej.
Fast jag borde kanske åtminstone dammsuga.. För imorse hittade jag en spindel i taket i köket, men jag hade inte tid att dammsuga upp den då.
Och nu när jag kom hem så var han borta, och det gör att jag inte kan fokusera, jag kan inte vara avslappnad i mitt eget hem. För jag vet att någonstans här inne så sitter den jävlen. Och det är inte okej, jag vill ha ut honom.
Jag letar.

1 kommentar:

ELina sa...

Åhh jag kommer ihåg de stora äckliga spindlarna vi med hade i den lägenheten. Då va det himla bra att ha Martin vägg i vägg ;) Fast alexandra va duktig hon med =)