söndag 28 juni 2009

Så. :)

Sluttjatat om Michael Jackson, jag pallar fan inte höra det en gång till. Så, nu vet alla - han är död.
Tråkigt, men sant.
Alla kan relatera till Michael Jackson på något sätt, det är jag övertygad om, så det är självklart att det är tragiskt att han har dött.
Men jag kan inte släppa det att det enda folk har pratat om de senaste tio åren är vilket monster han var i mångas ögon.. Och nu är han död, då hyllar ni monstret?
För mej är det bara såhär enkelt. Han är (var) för mej vem som helst, han har gjort en del bra låtar under 80-talet. Punkt.
Däremot har jag full förståelse för de som verkligen har dyrkat honom, att de blir ledsna att deras idol är död, liksom. Det är helt klart, det fattar jag! (Men vafan, hela världen??) Nej.
Jag hade ju säkerligen blivit lite kinkig om Brody hade kastat in, enbart för att jag inte hade fått några nya bra låtar av henne.
Så jo, jag fattar grejen.

Nog för att jag blev trött på det här "Michael-Jackson-är-död-hela-världen-stannar-upp-och-vi-skiter-i-andra-vesentliga-nyheter-tjatet" redan samma dag, men jag såg faktiskt en grej på aftonbladet idag, som ändå var rätt häftig!
http://www.youtube.com/watch?v=hMnk7lh9M3o
Thriller var ju ändå min favoritvideo när jag var liten. :)
Kolla.

Nu dricker jag upp mitt kaffe, sen drar jag till mamma.
Och ja, jag ställde klockan idag.
:)

Inga kommentarer: