söndag 28 juni 2009

Jävla odjur!

Jag hatar småkryp. Verkligen hatar, HATAR! Förra året hade jag en massa gräshoppor i min lägenhet, som nästan inte gick att få tag på eftersom de jämnt hoppade iväg när jag kom nära. Såklart.
De har inte visat sej än så länge.

Men igår när jag hade krypit ner i min säng för att titta på Top model.. Så kände jag att något kröp på mitt ben, eller på låret rättare sagt.
Som vanligt flippade jag ut och fick panik! Flög upp ur sängen och tände lampan. Vad får jag se då? Jag har värsta bettet på mitt innanlår! Två stora bett, som två lite större myggbett, kliade och gjorde jävligt ont, det sved.. Kändes nästan som att man hade blivit nässlad.

Så fick jag lyfta på täcket för att försöka få tag på han. Jag kan inte säga vad det var för djur, men det såg ut ungefär som en tvestjärt, men den kunde flyga. Och det kan väl inte tvestjärtar?
I vilket fall fick jag tag på han. Jag var vansinnig, för jag har så svårt att komma till ro om jag vet att det kryper små äckel i min lägenhet.
:)
Fy.. Men idag ser betten bättre ut.

Inga kommentarer: