söndag 28 juni 2009

Bränd.

Denna dagen kan ha varit helt felfri.
Åkte tidigt hem till playa mami, ju. Och där har vi legat hela dagen lång och stekt, pratat skit druckit kaffe, lyssnat på gamla godingar på hög volym.
Badat, solat. Kramats, pussats.
En cigg i ena handen och en öl i den andra, då är det sommar! Då är det sommar, mina vänner.
Det har varit svinvarmt idag med, och jag har bara njutit.
Det var nog längesen jag och lillasyster var såhär kärleksfulla mot varandra också. Det brukar räcka med att den ena av oss har vaknat bara lite på fel sida, så är det kört. Men idag har båda varit på bra humör. :)

Solningen gick bra fram tills det att Håkan ställde sej vid grillen för att fixa fläskfilén.
Mamma var inne och fixade sallad. Då, bara för att jag inte hade någon att prata med, så somnade jag. I solen.
Jag har som bekant väldigt lätt för att somna utomhus, oavsett väder och oavsett humör. Och idag slog det till, med 30 graders värme och stekande sol - och ett jättebra humör!
(I Bulgarien fick Tobbe väcka mej med jämna mellanrum och be mej byta sida, så att jag inte skulle bränna mej.)

Så, alltså. En mycket bra dag, och jag är bränd. Jättebränd, tack vare att jag somnade. Men lika glad är jag för det!
För nyss ringde min Martin mej, han ville hitta på nåt.
Det blir öl nere vid vattnet.
Gah, jag älskar mej själv, jag älskar Martin, jag älskar livet och jag älskar sommarn!

Puss

Inga kommentarer: