måndag 8 juni 2009

Dekadansen!



Idag kan jag inte gnälla på att jag inte har haft att göra på jobbet! Har knappt hunnit förflytta mej mellan "mitt kontor" och faxen.
Dagen har gått rätt fort iaf, brukar bli så. :)
Kaffemaskinen är sönder.
Springa och försöka hinna tjuva sej en kopp nybryggt innan det tar slut ur kaffebryggaren.
Ni förstår, på ett så stort ställe funkar det inte med EN kaffebryggare på så många människor!
Palle och jag satte på tio koppar. Vände oss om och pratade - när vi skulle ta varsin kopp sen var det slut. Två minuter, jag lovar. Det är fler än vi som är koffeinberoende! :)

Idag fick man två mangos för tio kronor på Citygross. Och en ananas för tio kronor. Jag köpte.
Fan.

Idag kan man säga att det är torsdag för mej. För jag jobbar bara imorgon med, sen har jag semester onsdag, torsdag, fredag - och är automatiskt ledig lördag och söndag.
Life is great!

Inga kommentarer: