söndag 7 juni 2009

Svennebanan!

Nu har jag, papi och Martin varit och hälsat på lilla farmor. Hon var en aning piggare idag, men det var fortfarande segt. Och hon är ju glömsk, som sagt. Men hon är bara så söt! ;)
- Gör det något om jag inte pratar så mycket?
- Nej då, vi gör dej sällskap ändå!
En stund senare.
- Är jag din farmor?
- Ja, du är min världens bästa lilla farmor!
Då bara flinar hon.
- Vad fint att ni kommer. Det betyder så mycket.
Vi älskar dej, lilla farmor! Du är bäst.
Vi åt jordgubbar, pratade skit, läste tidningen och pillade lilla farmor i håret. Hon somnade. ;) Som vanligt! Skönt att hon var lite bättre idag, i alla fall.

På onsdag ska jag och min fina lillasyster gå på stan och titta lite, jag ska inhandla mammas present och försöka lägga band på mej själv så att jag inte shoppar till mej själv. Kanske ett par jeansshort, men det är bara kanske.. Ville ju ha dom! Sen ska jag sova hos mamma, för Isaac har skolavslutning på torsdagsmorgonen.. Det vill vi ju inte missa, han ska ju spela gitarr! (Amagad!)


Är det någon som vet hur dags jag börjar jobba imorgon förresten?

Inga kommentarer: