lördag 18 april 2009

Här ska vi inte sova, nej nej!

Trodde minsann att jag skulle få sovmorgon. Men ack, så fel jag hade!
Vaknade 07.10 av att jag hade sån jävla magvärk, vet inte varför.. Försökte somna om, men det gick inte. Steg upp och det la sej lite. Bäddade ner mej i soffan till Desperate Housewives, i hopp om att kanske åtminstone kunna somna om en timme. Men ACK, så fel jag hade!

Satte på lite kaffe. Johan ringde, även han var sömnlös.
Traskade ner till solariet. Kanske kan jag sova där en stund? Stoppade in min tjugolapp i maskinen, men den vägrade växla. Stod där och svor i säkert tio minuter. Sen gick jag hem.
Drack lite mer kaffe. Musik! Musik måste vi ha. För någon sömn blir det ju inte, och stans alla affärer öppnar om en timme. Dagens planering blir alltså lite tidigare än tänkt.
Bra, tänker jag då, för det innebär att vi hinner träna lite längre än planerat.

Allting har två sidor.

Inga kommentarer: