lördag 18 april 2009

Stress-inlägg!

Blir man glad när man på lite mer än en vecka har gått tillbaka till storlek 36? Nu känns det som vanligt igen. Och jag är så stolt över mej själv! :)
Var ett sant nöje att shoppa idag, handlade en sommarklänning, två lite längre linnen och en kjol. Och så massa smink! :)

Kommer precis från gymet, tog en intensiv timme där idag. Har ju lite annat inplanerat, så det fick räcka med en timme.
Fan, jag tror jag tränar hjärnan lika mycket som jag tränar kroppen, ärligt talat. Efter två minuter att "ro" idag, kände jag att jag höll på att ge upp. Mjölksyra i benen, och ont i axlarna.
Men nej. Jag tänker att jag sitter i en båt, och att jag DÖR om jag inte fortsätter ro dessa 2000 metrarna, jag DÖÖÖÖR! Så jag ror, och ror och ror.. Ibland blundar jag.. När jag öppnar ögonen igen så har jag rott 2000 meter och jag lever. :)
Mår otroligt bra av att träna, ryggen mår definitivt bättre och hela jag känner mej piggare.

Nu : en snabb-dusch. Ösa på med lite metal nu, dude!
Grattis Lollo 14 år idag! :)

Inga kommentarer: