fredag 17 april 2009

Open up your mind and start to live.

Tror fan att jag hade klarat mej bättre utan den där pizzan.. :( Fy..
För det första fick vi vänta i 40 (!) minuter inne på pizzerian, för de hade mycket att göra.
När vi väl kom hem var vi så jävla hungriga att vi slängde i oss så mycket vi orkade, vilket blev ungefär en halv pizza var. Kunde lika gärna delat.. Men ingen av oss hade ätit idag, så hungriga var vi..
Och nu, såhär ett par timmar senare är jag fortfarande lika spymätt, och har nästan lite ångest.. Jag som har varit så duktig nu, vad skulle pizzan vara nödvändig för? Colan däremot, colan hade varit värt att gå över lik för.. ;) DET var gott!

Nu ska jag snart ta en dusch. Imorgon blir det till att åka in till stan och shoppa, Johan ska med för att (som vanligt) bära mina kassar och lyssna på mitt pip och gnäll. :) Efter det drar vi direkt till gymet, ska förbränna pizzan och lite till, det blir stenhårt i två timmar. Om jag hinner så länge. :)
För efter det ska jag hem och ta en snabb-dusch, och sen kommer Marie och bebisarna och hämtar mej, vi ska handla lite till morgon dagens grilling av lax. :) Och så ska jag nana där, för att stiga upp tidigt och hjälpa Marie att sälja av lite smått och gott på loppis vid brunnsparken i Ronneby (tror jag det var). Ska bli väldigt trevligt! :) Jag ska ju såklart passa på att gosa lite bebis, när man har chansen.. :)

Och på söndag var det en fågel som viskade i mitt öra att Bisse kommer. Blir nog en bra helg, det här.
På måndag är det dags för Ale-mys igen. Fortfarande funkar det bra, vi klarar av varje vecka utan klösmärken och rivsår! Det kan bero på hur mycket vi älskar varandra.. :)

Det får vara så, för idag.
Puss!

Inga kommentarer: