fredag 10 april 2009

Glad påsk!

Om jag hade träningsvärk innan, så är det ingenting mot vad jag har nu! Skulle sminka mej innan, men handen darrade så att jag knappt kunde måla nånting alls! :) Det SKA kännas, annars är det ingen mening!
Skönt är det att Johan har gått in så kopiöst för detta nu, han är mer än jag. Nästan. :)
Har varit hos mamma en stund nu, fick som vanligt världens största påskägg. Proppfullt med godis. Jättebra, nu när man har gett sej fan på att bli snygg inför beach 09! :) Men det fanns en del jag kunde äta där, resten får antingen vänta eller kastas. Ner i min mage ska det i alla fall icke! :) Inte nu.
Men tanken av henne var söt. :)

Jag köpte tulpaner till mamma och en guldig chokladkanin. Det var uppskattat!
Imorgon blir det påskmiddag hemma hos pappa och Malin. Som det ser ut nu så blir det pappa, Malin, jag, Tobbe, Ale, Johan, Martin och Johan. Mysigt!

Inga kommentarer: