fredag 10 april 2009

Jag är hemma!

Nyss hemkommen, Johan och jag beslutade att ta en tripp till solariet också, som om vi inte hade varit duktiga nog idag! :)
Så nu ska vi bli både snygga och bruna. Låter som en bra idé!

Så fort jag steg innanför porten här hemma hörde jag att min nya granne har fest. Inte mej emot. Jag kan bara komma ihåg när jag själv bodde i ettan i trappen bredvid. Det var fester både hit och dit, oavsett vilken dag i veckan det var. Man tänker inte alltid på att visa hänsyn.
Men jag har fått sätta på sjukt hög musik nu, för att jag ska slippa höra fjortis-dunket..
Tycker bara synd om de som bor under mej, de har ju en liten bebis.. Men det brukar faktiskt vara så att när jag börjar sätta på min musik så tystnar de andra. För mitt ljud är mycket MYCKET bättre än en fattig bandspelare! ;)

Ozzy Osbourne - Mama, I´m coming home.
Har alltid varit min favorit med Ozzy. :)

Inga kommentarer: