fredag 10 april 2009

Långfredag!

Har verkligen ont i varenda muskel i kroppen, har vaknat inatt och knappt kunnat vända på mej! Ja, jag vet att jag sa att jag mår bra av träningsvärk, men detta är mer plågsamt än skönt! ;) Men det ska jag träna bort sen.

Håller på med tvätten, det var visst bara två maskiner idag igen! Skönt.. Ska in med allt i tumlaren nu, sen är jag färdig!
Efter träningen tänkte jag våldgästa min mamma en stund. Tänkte svänga inom och köpa henne ett påskägg! :)

Min TV har förresten kastat in, vet inte vad felet är, men det går inte att titta på kanalerna. Fick slänga in en Despereate-DVD så att jag har nånting att göra medans tvätten ska bli klar. Säsong fyra ÄGER! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

de e inte din tv som e sönder. comhem har typ fuckat oss, ingen tv funkar i huset/martin