söndag 29 mars 2009

Usch, fy och bläää!

Detta kommer att bli både det första och enda inlägget idag. Jag förstår inte varför jag aldrig lär mej. Eller lärt mej har jag gjort, men jag gör ju alltid om samma misstag igen!
Det var verkligen skittrevligt på festen, alla var verkligen där! Men sen kom shotsen fram, och jag är ju som bekant inte den som är den.

Kom hem gjorde jag i alla fall, älsklings-Jennie och min fina syster tog hand om mej, och vi åkte taxi hem.
Snefylla? Javisst!
Det var verkligen astrevligt fram till shotsen.. Tur att de inte tog fram det förrens på slutet! ;)

Så idag har jag tömt ut och in på min magsäck
. :)
Var så sugen på coca cola från McDonalds. Johan, my love, ringde och frågade om han skulle köpa en QP åt mej när han ändå skulle köra dit för att köpa coca cola. Så han kom med både mat och cola! Underbara Johan.. Vad hade jag gjort utan dej? :)

Nu kastar jag in. Desperate Housewives och kall cola. Mm.. :)

Inga kommentarer: