lördag 28 mars 2009

Skål!

Är väl lite besviken på dagens shopping, förväntade mej att spendera hur mycket som helst! (Plånboken är nöjd ialla fall.)
Men istället blev det en mascara, hårprodukter, en kortärmad kavaj och ett par byxor. Kavajen är vit och kommer att invigas ikväll. :)

Nu håller jag på att fixa i ordning en liten go spellista i Spotify till min och Jennies lilla smink-och-drink-dricka-sej-skitfull-för-fest. Det blir en heeel del 80-tal, det är det jag älskar med Jennie. :) När det är party så är det party och då lägger vi i femman och kör 80-tal så att det skriker om att!

Har plockat med mej halva mitt hem hit, för tydligen blir det här jag ska sova inatt. Jag och Alexandra. :) Fan vad kul!
Jennie och jag har kommit överens om att hålla koll på varandra på så vis, att vi ska hem tillsammans så att alla tre kommer hem ordentligt. Och gärna samtidigt. :)

Nu kör vi. Skål!

Inga kommentarer: