onsdag 18 februari 2009

Happy birthday Mr president.

Världens roligaste sak har hänt mej idag! Johan. Ska du eller jag berätta?
Vi var och handlade på maxi, jag skulle köpa lite sallad och sånt till morgondagens lunch. Och Johan fick hjälpa mej att bära eftersom vi helt missade vart korgarna stod. (Vi handlar ju vanligtvis på Citygross, och där vet vi precis vart korgarna står). :) Jag handlade bland annat två förpackningar med körsbärstomater och när vi nästan var framme i kassan efter att ha köat länge, så frågar Johan :
- Ska jag hjälpa dej? Ska jag bära nånting mer?
Precis i samma andetag som han avslutar meningen så tappar han ut min ena tomatask och det ligger tomater på hela golvet. Då skriker Johan :
- Amen, jag orkar inte, jävla KUK!
Alla stannar upp. De tittar på Johan, sen tittar de på mej, och sen hör man någon fnissa lite längre bak och irritationenJohan bara steg.
Sen att jag började skratta hysteriskt gjorde ju inte saken bättre för honom! Det första han säger när alla har slutat titta är :
- Fan för dej, detta kommer hamna i bloggen direkt när du kommer hem!
Och mycket riktigt. Han känner nog mej rätt väl, den där Johan.
:)

Inga kommentarer: