onsdag 18 februari 2009

Banken.

Visste ni att om batteriet i Internetdosan har gett sej så kan man istället för att gå in till banken beställa det via Internet?
Blev tipsad av en på jobbet, upptagen som jag är så anser jag att jag inte hinner till banken - typ aldrig, så jag klickade hem ett batteri.
Man kan även beställa en liten skruvmejsel till, men det skiter man i om man har en någorlunda bra pincett hemma. ;)

Vet ni hur betalningen ska ske? :) Med direktbetalning, via Internetbanken! Hur sjukt är inte det? Tänk de som inte har något batteri alls kvar? Fast det gick ju med kortbetalning med. Men ändå.

Nu slipper jag fara till banken idag. Det är det jag tycker är positivt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har beställt så en gång, och batterierna skulle passa alla eller till min dosa eller vad det var. Bullshit! Betalade för ett par för stora batteri och fick lik förbannat gå till banken. Och man orkar ju inte krabba med 34 kr eller vad dom nu kostade, så det sket jag i.

Hoppas du får batteri som passar! :)