onsdag 18 februari 2009

Födelsedagskalas!

Jag är bjuden på fest. Ettårskalas. I Skåneland! Jesus, vad tiden går fort.. I mars blir Leo ett år, och jag har inte ens träffat honom! Det är fan illa! Ska faktiskt försöka ta mej ner. Det hade varit så roligt att träffa alla, inte minst Leo själv.

När hans kära föräldrar bodde granne med mej förut, så hade vi en massa kul. Rätt ofta, faktiskt..
Kan berätta om en midsommarafton, när jag tjurade och inte ville fira. Jag hann inte ens komma innanför min dörr förrens de knackade på och ville bjuda över mej. Jag sa bestämt nej, jag ville tjura ifred.
"Men kom bara över och ät lite jordgubbar och glass.." Jag kom över och åt lite jordgubbar och glass. Inte visste jag att deras plan var att få mej skitfull!
En timme senare var planen fullbordad. Jag minns inte mycket mer.

Ni hade både gett mej minnen och men för livet! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, nej men är han redan ett år snart!? Ojoj vad tiden går fort!! :O

Anonym sa...

Du är utmanad, igen! ;)