måndag 12 januari 2009

It´s not my place in a 9 to 5 world.

Först NU har jag satt ner aset! Har varit och handlat lite, plus att jag försöker tvätta samtidigt.

Dagen kunde inte ha börjat bättre, jag somnade med Amy Winehouse på högsta volym igår. Och i morse när jag vaknade så såg jag hur märkligt ljust det var ute. Min mobil ringde och ringde, innan jag förstod att jag hade försovit mej. TVÅ timmar, mina kära vänner! Vad gjorde jag igår som gjorde att jag var så trött idag?

I alla fall, fick pallra mitt söta ass upp och göra mej i ordning. Kom till jobbet tio, iställer för åtta. Bra där!
De bara skrattade när jag kom, för jag hade tydligen låtit helt full när jag svarade, ungefär som att jag inte uppfattade vem det var eller varför de ringde.
Aja, i alla fall..

Det roliga i det hela är att så fort jag hade stigit upp, så slog jag på iPoden. Man vaknar av musik. Vilken låt kom? :)
It´s not my place in a 9 to 5 world med The Ramones.
För det första, jävligt passande! För det andra är det världens skönaste låt, så jag kunde inte annat än att le hela vägen till jobbet. Sån är jag.
Utvilad kom jag till jobbet med leendet lååångt upp till öronen. :)

Inga kommentarer: