söndag 11 januari 2009

On the run.

Nu har jag och lillasyster varit och handlat lite. Vill ju gärna kunna bjuda min sambo på lite frukost när hon är här. :)

Fiona har åkt hem.
Så tomt det blev när Bisse åkte hem i eftermiddags, och nu är det ännu mer tomt när även Fia har åkt.

Stanford och jag skulle ju ha the Hills-maraton idag, men ser det ut som att det blir av? Nej, han har inte ens vaknat, som det verkar. Tråkmåns! Eller vägrar han bara svara, det är bara de alternativen som finns.
Hoppas i alla fall han har vaknat till liv tills klockan 21, för då är det sanningen om trollkarlarna! Jag som älskar trollkarlar!
Snälla Johan, kom hit och titta på det med mej?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gullig du är! :) Ska bli sååå kul att bli din sambo! Tillbaka i min gamla lägenhet.. Puss Ale

Anonym sa...

Ska också kolla på trollkarlarna nu! :)
Och bra tips på film, den ska vi se ngn dag! Changeline! :)
Puss!