måndag 12 januari 2009

Dig me out.

Jag hade en grej till :
Jag ska sluta leva i förnekelse. ;) Nu ska jag kliva ur! Watch me.

JAG ÄLSKAR BEYONCE!
Ale, jag har ångrat mej! Singles ladies är inte bara bra, den är så bra att jag inte kan sitta still!

Jag älskar Beyonce. Nu har jag gjort det officiellt, innan var det bara i smyg. Haha!

Hörni! Jag har en väldigt viktig uppgift till mina läsare. Det är så att jag har en samlings-CD med Petula Clark. Skitgammal, hon var ju typ inne på 60-talet eller nåt. :) Men i alla fall, hon har gjort en låt som heter All those years ago. Den är otroligt fin, det är en sån låt som jag får gåshud av. (Sällan.) :)
Det är så att jag känner igen den låten hur mycket som helst, och jag anar att den är med i någon film, kanske en musikal? Jag vill att alla lyssnar på låten, snälla, och säger vilken musikal den i såna fall är med i?
http://www.youtube.com/watch?v=YZyvnmGK5Tc
Jag får panik på sånt! Google kanske vet?

Inga kommentarer: