lördag 3 januari 2009

I´m hot, you´re not!

Då var det dags för lite MF också uppe på allt, som om inte livet vore tillräckligt jobbigt som genomförkyld. ;) Nu gnäller jag igen. Det är ingen fara med mej, jag överlever säkert. Men det var därför jag var så bråkig igår. ;)

Hostan är ju B dock, fick promenera in till stan i morse för att handla hostmedicin. Mollipecten är skitbra om natten, men på dagen måste jag ha nånting annat tillsammans med Bricanylen. Då funkar det.

Det började snöa med när jag gick, och det var faktiskt en riktigt mysig promenad tack vare det. :) Älskar som sagt snön, och ja, den borde ha lagt sej till jul, jag håller med. Men när det gäller snö så säger jag bättre sent än aldrig. För jag älskar snön! :)

Passade på att handla lillasysters födelsedagspresent med, det blir bra tror jag. Visste ju vad jag skulle ha, så det var raka vägen.
Lite Ahlgrens sura bilar, glass och mango på det, sen är man hemma. Nu har jag duschat och krypit ner i soffan. Det är här jag kommer vara idag. Hostandes, snorandes och gnällandes. Med snö ute och SATC inne så blir allt bra.

Kaffe, kaffe, kaffe?

1 kommentar:

Anonym sa...

Måste rekomendera: Cosilanaetyfin (ser att jag stavat fel, men vetifan hur det stavas!) :)
DET är det bästa mot hostan, ever! Men receptbelagt!
Krya på dig sjukling med MF! :(