fredag 2 januari 2009

He´s got no money in the bank.

Johan och jag har spenderat halva dagen till att vara jävligt elaka mot varandra. Vi är såna ibland. Hat-kärlek kallas det tydligen.
Droppen var när han raderade min 80-talsmapp på USB:n i bilen. Jag hoppas verkligen inte att han menar allvar med att han har gjort det, för då blir jag ledsen på riktigt. Då har han verkligen lyckats förstöra många av mina kommande dagar.

Han var ju så gullig häromdagen när jag var på dåligt humör. Då la han över en hel mapp full med mina absoluta favvisar från 80-talet. Jag älskar 80-talet! Hur mycket som helst. Jag blir alltid på fjolligt humör av sån musik.
Och nu säger han att han har raderat det. För att jävlas med mej.

Jag förbannar den dagen du föddes, din tönt!

1 kommentar:

david santos sa...

Brilliant blog!
Congratulations!!!