fredag 2 januari 2009

Pretty from the inside.

Jag tog tåget hem vid tre. Kändes inte som att det var någon mening med att stanna, med tanke på att jag knappt kan prata emellanåt. Tror jag har snytit ut halva hjärnan idag, börjar bli lite yr i huvudet. Och hostat upp lungorna med, men de har hittat sin plats igen.

Tack gode Gud för hämtmat! Tog Kajsas thai på vägen hem, jag har inte ätit sen Donken igår, duktigt där. Orkar inte, är bara så trött. Men nu har jag mat i magen, och kaffet är snart klart. Så nu ska jag krypa ner på allvar. Snart.
SATC, det som alltid räddar mitt liv. ;) Funkar alltid - när man är ledsen, glad, bakfull, sjuk eller vara uttråkad! Vad skulle jag göra utan?
Ikväll blir det SATC - the movie tror jag. Kanske en ananas eller lite glass på det, sen är man hemma. (Insåg nu att den frasen har jag inte använt på skitlänge, den måste du ha saknat, Martin?) ;)

Bra dag att försöka göra mej pissed på, verkligen! Det lyckades, big time! GRATTIS!

Inga kommentarer: