onsdag 28 januari 2009

Framsteg!

Fan, jag har hittat en manlig Amy Winehouse! Och alla vet väl hur mycket jag älskar Amy Winehouse? Hennes musik gör mej tok-glad. Och eftersom hon har åkt ut och in på rehab nu det senaste året så har vi inte fått höra något nytt från henne. Mycket tråkigt. Jag hoppas bara att hon blir frisk så att hon kan göra åtminstone EN bra skiva till, sen kan hon gå vidare om hon vill.
Men i alla fall, den manliga varianten. Michael Bublé heter han. Tydligen. Riktigt bra, om jag får säga mitt. Fruktansvärt bra!

Nu känner jag att jag lever, ska ni veta. Jag är precis på väg att dricka min tredje kopp kaffe idag, igår drack jag en innan jag stupade.
Men idag har jag lyckats få ner både kaffe och en mango, bra jobbat!
Ställer klockan som vanligt imorgon, känner jag mej någorlunda piggare så tar jag chansen! Annars drar jag täcket över huvudet igen, att somna om är inte längre ett problem för mej.

"Hon bjöd mej på skolbalen typ fyra gånger, och jag tackade ja varenda gång. Men sen dök jag aldrig upp, haha!"
"Mhmm, and look at me now!"
En helt normal nattlig konversation mellan två systrar en vanlig måndagnatt.
:)

Inga kommentarer: