onsdag 28 januari 2009

Material girl.

Jag har nog aldrig mått bättre.
Nu ljuger jag igen.

Det känns bättre idag än igår, vi går kanske i rätt riktning? Så vågar jag knappt säga, för det är alltid då det vänder.
Det var värre igår. Hade feberfrossa och varje gång jag reste mej upp så kändes det som att jag skulle svimma.
Fick släcka ner hela huset, sov och skakade om vartannat.

Idag känns det dock en aning bättre. Jag kan titta på dataskärmen utan att tro att ögonen ska trilla ut, jag kan alltså titta på skärmen utan att kisa och dra ihop hela ansiktet, för att det svider. Det svider, men inte lika mycket.
Fortfarande feber, dock inte lika hög. Intalar mej att jag är frisk imorgon, så att jag kan se Magnusfredag. :)

Karin ringde precis. Gud, vad jag saknar min Karin! Hon är den bästa!

Inga kommentarer: