onsdag 28 januari 2009

All done.

Skulle ut på nätet och beställa skyddsplast till min fabulousa mobiltelefon, Victor på jobbet är på mej som fan om det. Att jag måste skydda min fina rosa telefon med touchscreen, så jag tog äntligen tag i saken när jag ändå hade det i minnet.
Och när jag skulle in på Internetbanken för att betala så slog det mej att jag måste ringa banken angående att det ser ut som att det har dragit lite för mycket pengar när jag handlade mina jeans häromdagen..
70 i kö. Vilken suck! Men fan vad snabbt jag kom fram, jag lovar, det gick på två minuter! De kanske bara luras när de säger att det är 70 i kö så att man ska tycka att de jobbar som fan? ;) Haha. Fick hjälp i alla fall, och allt stämde. Skönt, så slipper jag gå tillbaka till affären och bråka. Det är bara jag som är dålig på att skilja på de olika posterna på banken, trots att det egentligen är väldigt tydligt.
Sån är jag.

Tvätten är klar, så jävla skönt. Och eftersom jag ändå var på gång med att tvätta, så dammsugade jag golven med. Så sjuk är jag inte, att jag klarar av att se när det behöver städas lite i mina hörn.
Nu är även det gjort, så nu ska jag återgå till min soffa, som för övrigt är ganska obekväm, och invänta kvällens avsnitt av Top Model.

Inga kommentarer: