torsdag 29 januari 2009

BIg news.

jävla yr i huvudet.. Mitt blodtryck är nog inte som det ska. Det brukar det inte vara heller, jag har ju så jäkla lågt blodtryck. Men idag känner jag det verkligen, vågar knappt ställa mej upp. Det svartnar för ögonen och jag blir stående alldeles yr innan det klarnar och jag kan inta soffläge igen.
Otäckt.

Imorgon SKA jag jobba, imorgon SKA jag se Magnus Bettner! Om jag så ska gå över lik! Hoppas bara Marie, Andreas och Wille blir lite bättre, så att de kommer iväg de också.

Fan, detta är inte kul längre..
Plus att jag inte alls kunde somna om i morse när mobilen hade ringt. Jävla skit. Somnade väl 21.15 igår. Men det är ändå inte nog. Ska försöka ta mej en lur nu.
Det svider fortfarande i ögonen, och över ögonen.

Värt att tillägga : Linda Rosing hade 35-årskalas igår, som spårade ur! Haha. Big newsThe voices nöjesnyheter idag.
Plus att hon för ett kort tag sen skulle tatuera över Faddes namn som hon hade på höften. Hon ersatte den med en panter. Nu till det roliga : Fadde betyder tydligen panter på hans språk. Haha.. Lyckat!

1 kommentar:

Malin Khazaal sa...

Hoppas du blir frisk snart, tycker inte om att du e sjuk så ofta stumpan.

De e inget direkt som hänt, jag e bara en subba när jag mår kasst.

love u