fredag 5 december 2008

Saint.

Trött? Jag? Nu när jag skulle logga in på mitt Internet så har jag totalt glömt bort min fyrsiffriga kod! Hur kan sånt hända egentligen? Det är en kod jag slår in ca 100 gånger i veckan, och NU bara försvann det. Var tvungen att leta fram pappret med koderna på. Haha.. Trött. Jag?

Och vad har jag sagt eller gjort för att folk ska tro att jag tycker om Britney Spears? Jag tycker inte om henne!
Jag älskar henne. ;) Har säkert fått sju SMS av olika personer denna veckan, som har velat påminna mej om att det är världens coolaste dokumentär om Brittan imorgonkväll. Fast det är inte så det låter i SMS:en, haha. Att det skulle vara en cool dokumentär alltså. :)
Ytterligare tre personer på jobbet har rusat fram för att påminna om den jättecoola dokumentären.
Nu banar jag iväg, känner jag.

Nu ska vi se vem som behöver lämna Idol.
Hej då, Alice!

Carlos kommer att få tillbaka synen, bara så att ni vet. Förlåt, kan inte låta bli. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

VA?! Kommer han kunna se igen?! Gah! Allvarligt!?

Jag påminnde, jag också. Bara för jag ville vara absolut säker på att du inte skulla missa det.
Tydligen tänkte fler som jag... :)

Det tyder på att du har många människor runt omkring dig som bryr sig, tänker på dig och vet vad du älskar här i livet! :)

Jennie ♥ sa...

FAN DIIIIG ! i nästa program då eller?