fredag 5 december 2008

Mobiljakt.

Förresten, innan jag glömmer. Jag har ju hittat en lagom bitchig telefon nu, som dessutom är så snygg att jag förmodligen kommer att vara rädd för att ringa med den, för den är dyr också. Men det är en HTC Diamond WHITE! Alltså en diamant-telefon, som dessutom har gått från svart till vitt. Jag blev kär, det klickade direkt. Blev genast avrådd dock, med tanke på att telefonen inte har några knappar. Allt är i touch. Och jag som är en SMS-människa kommer inte fixa det i längden, säger de. Men vafan, jag får väl lära mej? Eller? :) Den är ju snygg, som sagt.. Det tåls att tänka på, jag har fram till januari på mej, sen är det dags att verkligen bestämma mej! Och skulle jag hitta en lika fin MED knappar innan dess, så är jag givetvis öppen för förslag. Någon som vet någon ny heting? :)
Kommer säkert sluta med att jag tar en uppgradering av den snygging-mobilen jag har. Men det hade inte suttit fel med en diamant-telefon..
"Diamonds are a girls best friend", det vet ju alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ska påminna dig imorn! :)