fredag 12 december 2008

Red red wine.

Nu har jag precis kommit hem, duschat och satt ner arslet i soffan. Puh. Mitt besök på systembolaget gick fort, jag vet vad jag vill ha. Mitt fina röda vin. :) Har nog aldrig smakat bättre än idag!

Johan har hjälpt mej att fixa mammas julklapp med. Jag har äntligen fixat fram alla hennes favoritlåtar med Magnus Uggla! Såna låtar som hon inte trodde gick att få tag på, så jag hoppas hon blir glad.

På söndag ska jag ta ett ordentligt tag i min lägenhet, känns som att jag nyss städade den, men det behövs nog igen ser det ut som. ;) Imorgon ska jag som sagt gå på stan med Isaac, sen ska vi luncha lite med Tobbe, och sen ska jag hänga lite med Marie, som det ser ut.
Söndag ska jag ha en städ och slapp dag. Den som vill får komma, men jag tänker stanna hemma.

Kevin - se till att kamma hem detta nu! :)

Inga kommentarer: