fredag 12 december 2008

One step closer.

Förresten så fick jag se Britney - for the record idag. Jag tycker faktiskt att den var bra, jag hoppas att så många som möjligt såg den på TV.
Tycker synd om henne, hon är så missförstådd.

- Ska jag ta din telefon?
- Nej, pappa!
:)

Fick även se one man, one cup. Mm, den erfarenheten hade du kunnat bespara mej, jävla skitunge, Johan! Usch.. Vidrigt!

Skoj och höra "vinnarlåten" två gånger efter varandra. Detta är lika roande som förra året vid denna tidpunkten, när Marie Picasso stod emot Amanda Jenssen. Jag skickade så sjukt många SMS för att Amanda skulle plocka hem det, jag klarar inte av att se Marie, kan inte med den människan alls. Har jag aldrig gjort, jag avskydde henne i Big brother, och jag avskydde henne i Idol. Det är bevisat, lipar man tillräckligt mycket i TV så får man sympati-röster. Det var så synd om henne jämnt, hela hennes liv hade varit en så svår resa. Please..
Men jag mår bra av att man har fått höra hennes låt på radion två gånger sen hon vann, och efter det har hon försvunnit. Ingen har knappt sett röken av henne, medans världens bästa Amanda har släppt ett skitbra album och gjort en skitbra sommarturné. Det är bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, tårarna sprutade även på underbara Kevin! :)
Såg också Brittan idag, tycker om henna ännu mer nu. Har hon ngn biografi? Måste ha!