fredag 12 december 2008

Freeedag!

Jag ska nog synda med lite vin ikväll. ;) Det är ju fredag! Och Idol-final.
Belle har köpt en skinnjacka, som hon ville att jag skulle testa i nästa vecka. Passar den får jag den för 500:- Taget! Om den passar då.. Hoppas. Den är brun, och väldigt väldigt fin, tydligen. :)
Får bli en ananas ikväll med, för det är inte onyttigt på något sätt! Jag tar den risken, ser jag förjävlig ut imorgon så är det bara Isaac och Marie som behöver stå ut. Och allt folk på stan. ;) Och Tobbe.. Haha.

Lilleman och jag ska gå på julshopping imorgon, hittar jag inte färdigt alla mina klappar nu så gör jag det aldrig.
Ale, jag vet att jag har frågat 150 gånger, men var det martiniglasen eller vinglasen du ville ha?

Fröken F har gett mej den riktiga Cambridgekuren idag. Ska bli mycket intressant att testa detta fenomen. :) TACK!

Inga kommentarer: