söndag 14 december 2008

Klar! Gud, så skönt!

Jag är hemma! Och jag är färdig med alla klappar! Kunde inte känna mej mer tillfredställd än vad jag gör nu. :)
Mötte upp Fiona på bussen, hon satt och snackade skit med min man, som råkade sitta på samma buss. ;) Sen shoppade jag loss. Vet inte hur många pengar som har gått idag, men det gör ingenting, känner mej givmild. Det är ju bara jul en gång om året. ;) Samtidigt som det svider i plånboken så känns det bra, det känns jävligt bra!

Köpte en liten kompletterande paket till Ale, så hon är klar.
Köpte Tobbes present, det blev skiiitbra! Bättre än vad jag hade förväntat mej, han som är så svår. Jag och Håkan har tillsammans konstaterat varför det alltid är så svårt att köpa något till sin partner. Detta beror på att man vill att allt ska bli så perfekt som möjligt, alla andra kvittar liksom. :) Och nu blev det perfekt. Nästintill i alla fall, jag är nöjd.
Sen tog vi en latte, och andades en stund. Efter det vidare till min favvisaffär av de alla! Skopunkten. :) Älskar deras koncept - ta tre, betala för två. ;) Fiona fick prova ut vilka skor hon ville, som hon då ska få i julklapp. Det blev ett par svarta läderstövlar. Skitnsygga!
Och eftersom jag har stressat och slitit så, så valde jag att köpa julklapp till mej själv med. :) Ett par otäckt snygga svarta läderstövlar, höga, med hög klack och med massa spännen och shit på. Lagom porriga och jättesnygga! :) Kommer passa snyggt både till vardags och till fest, det kommer passa jävligt snyggt till fest skulle jag vilja säga. :)

Nu är det kaffe, och sen står rakning av ben och duschning på listan.
Fan vad nöjd jag är!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket blev det tredje paret? :)