söndag 14 december 2008

Get this!

Nu är jag klart med insvepning av paketen med. :) Brukar alltid be i affären om att få skiten inslaget, det blir så fint då. Men jag hade ett par hemma som inte var inslagna, men nu är de det. :) En del paket blir så fula i affären, Antes till exempel. Hon i kassan slog in den åt helvete. Så jag rev upp allt när jag kom hem och slog in det på nytt. Much better!
Fionas skor har jag vart rolig och slagit in i varsitt paket. ;) Jag är så rolig, ni ska se Ales paket. ;)

Har satt lite extra spice på mammas Uggla-skiva med. Tror den kommer gå hem rätt hårt, har en känsla av det. ;) Igår hintade jag till henne vad det var, och till slut sa hon :
- Snälla, Angeliqa, säg vad det är! Jag vill veta!
- Ska jag säga det?
- Ja!
Fiona satt vid samma bord och muttrade :
- Ni är lika roliga varenda år, kan ni inte vänta dessa tio dagar som är kvar? Annars är ni fan tråkiga.
Mamma tittar ner. ;) Jag frågar igen :
- Ville du veta? Ska jag berätta?
- Nae, jag får vänta till julafton.
Haha. Konstigt att man älskar min mamma mest i världen? Nae, det är inte speciellt konstigt alls.

Nu kommer snart Bisse! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe. :D
Vad är BDB?

/Okunnig