söndag 14 december 2008

Halleluja, I just love you so.

Johan kom kring 22 igår, och stannade till 02,30 ungefär. Lite sällskap är aldrig fel! :)
Funderar på att dra mej mot stan ganska så snart och handla Tobbes julklapp, så slipper jag stressa med det i veckan. Men det tar emot..
Men lillasyster ringde nu, hon var villig att gå med mej. Det är alltid lite lättare då, samtidigt som man egentligen bara vill slå sej fram själv. Så slipper folk i ens omgivning lyssna på allt gnäll. ;) Men nu ville hon ta den smällen! Kan hända att jag bjuder henne på en kopp kaffe i kylan om hon uppför sej. ;)

Nähä, då är det alltså dags att göra sej i ordning då. Jag är ofräsch, haha. Det blir uppsättning av hår, lite make, lite kläder och sen iväg. Duschen tar jag sen. Har inte tid nu. Jag har ett ärende att uträtta.

På återseende!

Inga kommentarer: