torsdag 25 december 2008

Julafton.

Kan inte säga annat än att julafton var helt perfekt!
Vaknade upp tillsammans med min underbara, bara det gjorde min dag.
Sen vidare till mamma, där det var mat hela dagen, en massa fina julklappar och mys. Jag och Andreas åkte iväg en sväng på förmiddagen, och skulle fixa Ales paket. Svängde inom familjen Svensson/Hansson med en blomma. Att träffa Marie en sväng på julafton kunde heller inte bli bättre! :)

Senare på dagen ringde Cilla och Louise, så jag fick träffa dom en snabbis också, kan inte bli bättre.
Och på kvällen ringer Johan. Så han kom bort, vi stod ute i snön och kramades och pratade skit.

Jag älskar julafton hemma hos min mamma. Hon har som tradition att alla får varsin pyjamas. :) Och så fort tomten (jag i detta fallet) har gått så slänger alla på sej sin nya pyjamas och äter gröt. :)
Tack alla för en underbar julafton! Det kunde som sagt inte blivit bättre! :)

Nu har jag tok-städat min lägenhet, hängt upp mina nya gardiner och mina nya krukor som mamma gav mej. Blev superfint!
Det snackas om att åka till Kosta imorgon på julrea, och jag säger bara att jag är inte feg, mina vänner! Shopping. På annandagen. Loveli. Just loveli. *Vift vift*

Lista på årets julklappar kommer sen, måste klä på mej. Min magkänsla säger att pappa och Malin kommer till mej om en stund. ;)

Inga kommentarer: