torsdag 25 december 2008

Jag vann! :)

Nu ska jag lista vad jag fick. Eller jag ska lista en del av det jag fick, annars får jag sitta här en evighet, för jag hade en svart sopsäck full med grejer med mej hem, plus två maxi-kassar. ;)

SATC-boxen
Kläder
Gardiner
Hemma-spa
Parfym
Smink
Smycken
Ett Angeliqa-halsband (det var lätt bland det bästa)
Fin-kaffe
Jacka
Överkast
Krukor och plastblommor (vanliga blommor dödar jag ju)
Strumpor
Film
Grytor
Vantar
Halsduk

Ah, det var lite av det hela. :) Haha. Rättade nyss min Bingolott med, och det visade sej vara 500:- i vinst. Vad bra. Sen tittade jag lite närmre på den, och såg att det är en dubbellott, så 1000:- vann jag! Hur bra, såhär inför julshoppingen? Bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Faen vilken tur du hade, 1000 spänn är inte illa pinkat! :)

Anonym sa...

Faan va nice =) 1000 spänn ger mkt i rean!! Själv va jag inne en snabbis i stan idag men gav upp efter att ha stått i kö 45 min på Gina. PALLA!!!! Men tar nya tag imorgon =) PPP