onsdag 24 december 2008

Världens bästa! GOD JUL ALLA!

Igår mötte världens bästa Tobbe mej vid tåget, och där stod även världens bästa svärmor. :) Hon körde hem oss.
Hemma bytade vi julklappar, världens bästa Tobbe och jag.
Av världens bästa Tobbe fick jag världens snyggaste halsband, och världens snyggaste Fred Perry-tröja.
Av världens bästa svärmor fick jag världens sötaste jul-duk, världens finaste vin och världens bästa sminklåda - fullproppad med smink!

Nu kommer snart världens bästa mamma och hämtar mej, vi ska till minneslunden och tända ljus för världens bästa mormor och världens bästa morfar. Det förtjänar dom, såhär på julafton och allt. :)

Världens bästa Tobbe ligger fortfarande och sover, han är så söt när han sover. Älskar dej!

Nu ska jag stänga ner världens bästa blogg, och göra mej i ordning. För nu ska jag fira jul med världens bästa familj. ÄLSKAR ER! :)

Ska passa på att skicka världens varmaste julhälsning till världens bästa vän - Marie.

Inga kommentarer: