söndag 7 december 2008

Flying.

Ahlgrens sura bilar, choklad och lite kaffe, sen är man hemma!
Funderar starkt på att be Martin ta hem en subway eller något sen ikväll när han slutar jobbet. För imorgon tror jag att jag ska ta tag i min pulvervecka! Stenhårt. Vi får se. Kanske inte så smart att börja med det när man har MF, haha.

Min mamma ringde mej igår förresten! Hon har hittat en extra julklapp till mej, en som jag inte skulle haft egentligen, hon är klar med sina julklappar redan. Men det är ett köksbord och fyra stolar, precis som jag har sagt att jag har planer på att köpa nytt. Mamma sa att jag alltid tar sån tid på mej innan jag kommer till skott med sånt, så hon och Håkan köpte mej ett istället. Hur gulligt? :) De ska måla det svart med, så blir det exakt som jag vill ha det! Är inte min mami great, så säg?

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh men vilken toppen-mamma! :)