söndag 7 december 2008

Jag har en njure.

Och så har jag legat och bölat till SATC - the movie. Vet inte hur många gånger jag har sett den nu, men den blir aldrig dålig. Snarare tvärtom, den blir bättre för varje gång!

Nu ligger jag i min soffa och väntar på min hemliga gäst. :) Någon förutom Jess som har listat ut vem det kan vara?

Jag måste ha den sötaste Tobben i hela världen, förresten! Han ringde innan, han hade sett ut en av mina julklappar. Så nöjd var han, nästan så att jag ångrar att jag bet honom i armen i morse. ;) Det var inget hårt, det är bara såna vi är, haha!
Nu klurar jag förgäves över vad jag ska köpa honom i julklapp. Jag tänker och tänker, och kommer bara fram till sånt han har fått tidigare år. Men jag ska nog komma på något, jag har ju faktiskt en njure. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får hälsa den hemliga gästen massor! :)
Hihi, vad bra att du har en njure! ;)