söndag 7 december 2008

Söndags-mys.

Gårdagen var hur bra som helst! Först åkte vi till bowlinghallen i Karlshamn och bowlade. Jag, Johan och Tobias var ju dom som hade flest poäng.
1. Johan
2. Jag
3. Bisse
Martin var jättepaff över hur bra jag var! ;) Haha.
Efter det åt vi världens största och godaste pizza, och efter det blev det poker. Jag gick väl en liten slant plus, men det var inga mängder. Det var i vilket fall som helst jättetrevligt! :)
Gissa vem som missade Britney-dokumentären, trots påminnelser? Jag. Men jag har hittat den på nätet, så jag ska titta på den en annan dag!

Jag har alldeles precis stigit upp, för Tobbe skulle jobba. Vi har legat och dragit oss hela förmiddagen, så jäkla skönt.
Jag ska klä på mej och promenera bort till Willys nu snart, handla yoggi och choklad. Sympati-mat för jag har lite MF idag. ;)
Sen ska jag raka vägen hem och bädda ner mej i soffan. Skönt. :)

Bingolotto ikväll, med min hemliga gäst! Jag är inte tillåten att skriva vem det är som kommer över för att spela men jag kan säga att det är en HAN och HAN bor i samma hus som jag. Vi har även ett släktband till varandra, säger det er något? ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hm, det var en svår nöt att knäcka. Undra vem det är?
Kan det vara vita lakanet kanske? Bara en gissning alltså! :)