onsdag 5 november 2008

Stress, stress..

Försov mej imorse.
När jag kommer hem idag ska jag bara slänga in tvätten, och sen försöka få undan lite hemma och sen ska jag sätta mej ner och slå in lite julklappar och mysa in mej i en filt. Ska sätta igång lite julmusik med.

Det enda roliga idag är att när Susanne satte min hand på hennes mage så rörde han benet längs min arm, och sen gav han mej en liten puff inifrån magen. :) Älskade bebis!

Låt mej få tjura ifred idag, okej?

Hej på ett par timmar. Hej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en toppenmysig kväll!
Jag vill också lyssna på julmusik, men tror en viss person här då kommer få damp och banka skivan i huvet på mig! ;) (Han är inte så örtjust i julmusik nu, kanske 2 dagar innan julaftonen... :P)

Och du får tjura precis hur mkt du vill, även om jag har svårt att tänka mig dig tjurig... :)
PUSS!