onsdag 5 november 2008

Åka pendeltåg.

Igår när jag och tjejerna satt och åt tacos, så kom vi in på det här med såpoperor. Vi satt säkert i över en timme och pratade om Tre kronor, Rederiet och Skilda världar - sånt som var veckans höjdpunkt när man var liten! Den där spännande känslan att man fick lov att vara uppe en timme längre än vanligt och mysa upp sej med mamma i soffan.
Tänk egentligen hur sånt kan påverka en.
Nostalgi.

Och nu när jag satt och hade Em på medlyssning kom vi in på nytida serier som gör att man blir fast till TV:n vissa dagar i veckan. Desperate Housewives, Greys anatomy, Sex and the city..

Det är det som gör att man vill ha filmboxarna när de kommer ut, för att man ska slippa vara fast till TV:n, hatar det!
Och min mamma ringde häromdagen och sa att hon önskade sej boxarna av Våra bästa år. I vilken ände skulle man börja då, liksom? :)

3 kommentarer:

Jennie ♥ sa...

jag blev ju oxå sådär nostalgisk för ett tag sen , tog hem hela rederiet-säsong 1 OCH 2 , :) sjukt nostalgiskt .,. dock fick jag virus :/

Anonym sa...

Åh, jag är helt fast i Våra bästa år! :P
Märks det att jag har för ltie att göra om dagarna? Hihi.

Neo pussar tillbaks! :)

Anonym sa...

Jag tror inte att Våra bästa år finns på box, för jag har letat över hela världen efter den... Så mamma blir besviken :(
Puss/Ale