onsdag 5 november 2008

Julen är här!

Känner mej genast på bättre humör! Har satt på min älskade julmusik och suttit en stund för mej själv, i min ensamhet, druckit the och slagit in lite paket. :) Det var vad jag behövde mellan tvätt-varven! Grannarna lär inte gilla det här, men ärligt talat - detta året är jag sent ute med julmusiken! :)
Ska fråga Martin om han vill se Tomten är far till alla barnen någon dag med mej. Tradition såhär dags, trots att han hatar julen. Han offrar sej. :)

Är sjukt sugen på lite äppel/kanel-vin nu, och om inte jag minns helt galet så har jag lämnat en tetra hos Martin. Jag vill ha den, jag vill ha den nu! Martin fixa?
Är sugen på min fullkornsvälling med, men den är för gammal tror jag. Jag tror jag chansar, vad kan hända liksom?

"Julen är häääär, och lyser frid på jorden. Glädjen är stooooor, i ett barns glada ögon."
Åh, vad jag älskar julen! Hoppas det går fort tills dess! :)

Dricka välling, dricka lite kaffe, dricka lite vin - om Martin behagar svara. Sen ta tvätten, raka benen, duscha, KANSKE måla naglarna, hoppa ner i sängen till SATC och inte försova mej! Nej nej, det ska jag inte. (Det sjuka är att jag visste redan igårkväll att jag skulle försova mej, and I did.) Inte mitt fel.

Inga kommentarer: