onsdag 5 november 2008

God natt!


Jag tror jag måste börja lära mej att ingen människa är perfekt, så är det bara. Jag kan inte alltid få som jag vill
.

Mötte upp Martin innan, jag fick mitt vin. :) Han hade även varit och köpt mej en chokladkalender, en rosa med princessor på. Askungen, Snövit, Törnrosa.. :) Hur gulligt är inte det? Han vet hur man gör Agge happy when she´s down. Underbaring!

Nu är det dags för duschen, hämta sista tvätten kring tio-snåret, och sen är det bums i säng! Ska bli skönt. "Bara" torsdag, fredag och lördag kvar tills jag får en ledig dag.

God natt, fansen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Natti natti sötlök!
PUSS!

Jennie ♥ sa...

"Jag tror jag måste börja lära mej att ingen människa är perfekt, så är det bara. Jag kan inte alltid få som jag vill."

Okej , jag vet vad du vill höra & du ska få höra det också .
Dagens sanning , DU ÄR PERFEKT !
HELT TOTALT MEGA PERFEKT ! & du får ALLTID som du vill , det enda lilla jag vill veta är , - hur gör du ? .
Jag har kommit en bra bit , men not so far as you ..

Älskar dej , perfaperfa bruden ! :) <3 Really !