måndag 17 november 2008

Skjuta någon, kanske?



Förutom att jag är satans irriterad just nu, så är jag satans irriterad.
Wow är äckligt, tar mina vänner ifrån mej. :P Och nu när jag skulle in och spela en stund själv så gav jag upp efter en timme. Gah!
Och sen är det ingen som kan svara på vad jag ska göra, eftersom alla andra är okontaktbara - för att de spelar! What a life..

Jag brände handen i ugnen.

Skit på TV.
En dusch kanske, och sen lite DH som en oerhört trevlig avrundning på en oerhört trevlig dag?

Sen måste jag återigen påpeka hur jävla usla folk är på att kommentera! Jag ser varje dag på min stapel att folk läser, och det ökar, och jag får dagligen mail om VILKA som läser, men det är fan ingen som kommenterar! Är mina läsare lata eller fega? :)

Detta är den fina klänningen förresten. Ja, klänningen med stort K. :) Den som inte var så dyr, dock.. Detta är en lite billigare. Vad tycker ni?
OBS! Detta är inte den som kostar 3799! :)

2 kommentarer:

Jennie ♥ sa...

Hur kan du få dagliga mejl om vilka som läser .. Jag kommenterar faktiskt .. men du kommenterar ju inte tillbaka :) hihi !
Puss på dej guldklimp !

Anonym sa...

Jag kommenterar ju typ jämt! Skäms på dig, som underskattar mina kommentarer! ;)
Pss Ale