måndag 17 november 2008

Ja, tack Doktor plast!

Idag har jag samlat på mej massor som jag lovade mej själv att skriva ut här, men nu när jag väl sätter mej så kommer jag inte ihåg någonting. Trött? Ja.

Kan lova att njutningen var på otäckt hög nivå igår när Linda Rosing åkte ut ur Sanningens ögonblick utan att vinna nånting. En fråga från att vinna 75,000:- "och så ljuger hon". Själva njutningen var egentligen när Big Brother-Micke kom in. Inte för att jag direkt njuter av att se honom som person, för det gör jag inte, men han fick lov att ställa henne frågan om hon ångrar att de gjorde slut, och hon svarade nej. Efter det sa hon förlåt. ;) Och åkte ut. Det tyckte jag var skoj, tog ett par timmar innan leendet på mina läppar la sej för natten. Skadeglad? Kanske.
Sen det där med hennes läppar, de måste ha ett eget liv alltså. Tycker hon är rätt snygg för övrigt, men läpparna är helt stilla när hon ler, pratar eller skrattar. Tro för fan inte att jag emot plastikkirurgi, det är snarare tvärtom! Men jag tycker inte hon ser hälsosam ut, särskilt inte med dom läpparna. Nog om det!

Har suttit ett par kvällar nu och försökt Internet-shoppa en fin klänning att ha till jul. Jag är glad för det där med att Internet-shoppa. :) Perfekt! Och så banade jag in på Nelly.se, gillar den sidan skarpt. Och hittade givetvis klänningen med stort K. :) För 3799:- såg jag sen. Och då började jag tveka lite smått.. Jag vet inte, känns lite mycket att lägga på ett plagg.
Letade vidare på lite andra sidor och hittade en annan klänning, som nästan var sjukt mycket snyggare! Men den är inte billig, den heller. I-landsproblem?

Nu ska jag försöka peta i mej något att äta, sen ska jag ge mej in i fantasiernas värld. Får se hur det går idag. :)
Hörs sen!

Inga kommentarer: